Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Όχι άλλο κάρβουνο...

Βαδίζουμε ολοταχώς προς τα μέσα καλοκαιριού και όλοι, λίγο πολύ, αρχίζουμε δειλά-δειλά να οργανώνουμε τις διακοπές μας. Κι επειδή θα πρέπει να κάνουμε και τη σχετική "προθέρμανση" των διακοπών, τα Σαββατοκύριακα πεταγόμαστε στις κοντινές παραλίες για τα πρώτα μπανάκια! Να 'ναι καλά η Χαλκιδική που την έχουμε δίπλα...
Έλα όμως που λογάριασες χωρίς τον ξενοδόχο... Τα προσκλητήρια αρχίζουν να πέφτουν βροχή! Το ένα Σάββατο βάφτιση στα κορφοβούνια, την επόμενη Κυριακή γάμος στην ενορία της Ηλιούπολης και πάει λέγοντας... Τί πάθατε όλοι ρε παιδιά;!!! Αφήστε και 'μας τους έρημους να βρέξουμε λίγο τα ποδαράκια μας! Επειδή δηλαδή εσείς αποφασίσατε να μην κάνετε διακοπες φέτος δεν θα κάνουμε ούτε εμείς; Λοιπόν... ενημέρωση προς φίλους και γνωστούς: Γάμοι, βαφτίσεις και λοιπές συνεστιάσεις μέχρι 20 Μαϊου! Μετά από Σεπτέμβρη... μαζί με τους κινηματογράφους!
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε...

17 σχόλια:

Σοφία είπε...

Αχ! Ξέχασα να σου πω! Την Δευτέρα 16/06/08 έχουμε την βάφτιση του μικρού!!! Μην βρίζεις ρε! Χωρίς όνομα θα το αφήσουμε το παιδί; Να σου στείλω το προσκλητήριο αύριο ή θα έρθεις έτσι κι αλλιώς;
;-)
Καλό βράδυ Manolito μου!

manolito είπε...

Πλάκα μου κάνεις; Άντε τουλάχιστον είναι Δευτέρα! Σου 'πα; Έχουμε επισκέψεις! Απο τας Καλαμάτας!!! Ε, ναιιι! Μήπως να έρθεις προς τα 'δω το σου-κου; Ποιός τρέχει τώρα για visa;!!! Καλοοο, ε;!
Μάκια Σοφάκι...

Σοφία είπε...

Το ξέρω βρε για τις επισκέψεις από τας Καλαμάτας! Να δώσεις τα φιλιά μου!!!
Είναι Δευτέρα, αλλά του Αγίου Πνεύματος, άρα χαλάει τριήμερο! It's up to you!
Μάκια!

Ανώνυμος είπε...

αχα καλοο!!! απο σεπτεμβριο εε???
ετσι...ετσι...εξηγουμεθα να μην παρεξηγουμεθα : ))
καλο μηνα και καλη εβδομαδα!!!

manolito είπε...

Κι εσύ απ΄τον Αντώνη έχεις φιλιά φιλενάδα! Θα τα πούμε απο msn. Ετοίμασε την κάμερα...

manolito είπε...

Έτσι ακριβώς mama μου! Ραντεβού το Σεπτέμβρη!!!
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα και σε σενα!

Αννα είπε...

Είσαι και διασημότητα φαντάζομαι και έχεις πολλές προσκλήσεις εεε;;;
Χε χε σε πειράζω...Και εδώ μια απο τα ίδια...Απλά εγώ όταν έχω γάμο δεν χάνω το μπανάκι...
Ξέρω ξέρω είμαι κακιά...
Αντε πάρε τη Σοφία (ή όποια άλλη θες)και ελάτε Κρήτη!
Να φάτε και γαμοπίλαφο!!!

manolito είπε...

Να πάρω τη Σοφία λίγο δύσκολο! Θα πετάει για άλλες πολιτείες... Ένα γαμοπίλαφο, όμως σίγουρα θα το φάω μες στο καλοκαίρι! Οσονούπω... όπως σου έλεγα!
Φιλάκια!

Αννα είπε...

Οκ μην τυχόν και ερθεις και δεν ενημερώσεις..Εχω πράκτορες σε όλη την Κρήτη!!!
Καλο απογευμα!!!

VagSiok είπε...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι Μανολίτο..
Κι εγω εχω μια βάφτιση την άλλη βδομάδα και σκεφτόμουν το ίδιο ακριβώς..
Την καλησπέρα μου..

manolito είπε...

Θα έρθω incognito! Άλλωστε μια διασημότητα σαν εμένα θέλει να περάσει απαρατήρητος... ;-) Αλλά να μην δω και μερικές από τις κρυφές παραλίες του νησιού; Εσύ τί λες;
Καλό βράδυ Αννούλα!

manolito είπε...

Άρχισαν τα όργανα! Καλά μας μπήκε το καλοκαιράκι βλέπω... Σου εύχομαι να μην συνεχιστεί για πολύ. Είπαμε: ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!!!
ΚΑλό βράδυ φίλε vagsiok...

? είπε...

manolito θα συμφωνήσω. Πέρασε και η 20η του Μάη-ΟΧΙ άλλο κάρβουνο!!

Αννα είπε...

Καλημέρα!!!

Αυτός ο άσχετος που στελνει άσχετα σχόλια ποιος είναι;
Εγω το διέγραψα βασικά...
Α θα ερθεις κρυφά ε;Λογικό!!!
Γι αυτό ειδα εγω τη Λαμπίρη με καμερες εδώ αν τρεχει σε ξενοδοχεία και παραλίες...Εσενα ψαχνει τελικά...

ΥΓ1Σήμερα έχω υποσχεθεί στα μικρά να χορέψουμε μαζί Χόπι Πόκι...(ασχετο)
ΥΓ2Δε ξέρω τι ρούχα πρέπει να πάρω στην Δανία (Ασχετο)

Σε χαιρετώ....

manolito είπε...

Έτσι είναι Νικόλα. Οι "παίχτες" βρίσκονται σε διακοπές... Τον Ιούλη προετοιμασία... και μπαλίτσα από Σεπτέμβρη!!! Χα,χα,χα!

manolito είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
manolito είπε...

Ουπς! Sorry Αννούλα τώρα είδα το σχόλιο! Με μπέρδεψε ο άλλος ο κάφρος! Γράψε... διέγραψε... την έχασα τη μπάλα!

Υ.Γ.1: Κι εγώ δεν ξέρω Χοκι-Πόκι... Θα μου μάθεις κι εμένα;
Υ.Γ.2:Μαγιώ πάντως μην πάρεις! Πολύ κρύο λέμεεεεε...