Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Επιτέλους!

Σάββατο μεσημέρι... τηλέφωνο στο ξαδερφάκι... "Βάλε μαγιώ, πάρε ρούχα για το βράδυ και φύγαμε!" Στις 4 είμασταν είδη στην παραλία μαζί με τον Δημήτρη(τον τρίτο της παρέας) και την κοπέλα του. Επιτέλους! Η πρώτη βουτιά για φέτος ήταν γεγονός! Το βράδυ ποτάκι στο Shape(beach bar)... να σου και τα κοσμικά! Στην παρέα μας είχαμε και την Άννα, ραδιοφωνική παραγωγός στο Zoo Radio. Γνωστή η ψώρα μου για το ραδιόφωνο... την έπριξα την κοπέλα όλο το βράδυ! Τον "ξα" τον έχασα εκεί κάπου στις 2:30! Πήγε για "λαυράκι" και μου γύρισε το χάραμα! Α, ρε "ξα"!
Κυριακή... πρωινό ξύπνημα... και "φτου" κι απ' την αρχή! Ήρθε όμως και νέο αίμα! Ο Γιώργος, το κολλητάρι μου, με την Όλγα, επίσης πολύ καλη μου φίλη και προσωπική μου δικηγόρος!(Φοβού!Χαχαχα) Λιώσιμο στην ξαπλώστρα... να σου και τα ζωδιακά! Δίπλα μας καθόταν μια κοπέλα που είχε κόλλημα με τα ζώδια! Το είχε ψάξει το θέμα σας λέω! Μας έκανε πλήρη περιγραφή για τον κάθε έναν χωριστά! Κι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο δεν μπορεί να κλείσει διαφορετικά... Ουζάκι στης Μπέμπας με ψαράκια και καταπληκτικούς μεζέδες!
Σήμερα Δευτέρα... κάνουμε κουράγιο και καρτερούμε το επόμενο διήμερο...


Καλή εβδομάδα σε όλους...

18 σχόλια:

scarface είπε...

να περνας πάντα καλά και ακόμα καλύτερα αν γίνετε.

Σοφία είπε...

Τι να πω τώρα εγώ; Ότι ζηλεύω τρελά; Ότι θέλω να λιώσω σε μια ξαπλώστρα; Ότι θέλω ουζάκι εκεί που σκάει το κύμα; Ότι θέλω μεζεδάκια Μπέμπας; Όοοοοχι!!! Δεν θα πω τίποτε!!!
Πάλι ξεπόρτισε ο ξα! Να τον προσέχεις βρε!
Μάκια στην μουτσούνα!

Αννα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αννα είπε...

Το σχολιο που διεγραφη ειναι δικο μου κατορθωμα..Τι το ηθελα το σχολιο πρωι πρωι...πριν καν ανοιξει το ματι;;;
Καταλαθος το εσβησα!
Ε οποιος δεν εχει μυαλο εχει χερακια και ξαναγραφει...
Δε μπορω να πω πως ζηλευω γιατι το πρωτο μπανιο το εκανα το Μαη...
Ειμαι κακια το ξερω....
Αλλα βρε Μανολη αν δεν παω καθε μερα θαλασσα , σε διαφορετικη παραλια μαλιστα- πως θα ενημερωσω εσενα;
Για σενα δουλευω δηλαδη!
Για πες, που θα πας στην Κρητη;

? είπε...

εγώ λέω να τη κάνω από τώρα! καλό καλοκαίρι και εύχομαι μοριέντες και κούπα στον Πύργο το Λευκό ;-)

VagSiok είπε...

Ωραία πράγματα..
Καλοπέρασες..
Καλή βδομάδα και καλο μήνα..

ΥΓ:Το βιντεακι (ή οτι αλλο ηταν) στο τέλος του post δεν μπορούσα να το παίξω..

manolito είπε...

@Scarface Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε! Το ίδιο εύχομαι και σε 'σένα!

@Σοφία Να μην πεις τίποτα! Η κάβα είναι έτοιμη! Τα κρέατα περιμένουν... Μια απόφαση είναι βρε!
Μούκια στο "δόξα πατρή"! ;-)

@Άννα είσαι πολύ κακιά... αλλά δεν πειράζει! Έχεις καλό σκοπό! ;-)
Έρχομαι τέλη Αυγούστου(πρώτα ο Θεός!) στην Ιεράπετρα για τον γάμο ενός πολύ καλού μου φίλου(ήμασταν συμφοιτητές)! Γαμοπίλαφο, πεντοζάλη και παραλίες!!! Αλλά ακόμη τίποτε απ' τα παραπάνω δεν ξέρω! Μόνο έχω ακούσει... τα καλύτερα!
Φιλιά!

@Νίκος Κ. Καλό καλοκαίρι λοιπόν φιλαράκι! Ραντεβού το Σεπτέμβρη... με το ρόστερ ολοκληρωμένο!

@VagSiok Καλό μήνα φίλε! Καλά ήταν, αλλά... τα καλύτερα έρχονται!!!
Το βιντεάκι δείχνει το τραγούδι των Djuma Soundsystem "Le Djinns" που μ' αρέσει πολύ!
Καλό σου βράδυ...

DR PAKO® είπε...

Καλά περνάς από ότι βλέπω... και να περνάς καλύτερα!!!
Ωραίες μουσικές επιλογές (οι ξένες έστω) στο blog σου!!!
Καλώς σε βρήκα... ελπίζω να μην ενοχλώ!!!

Αννα είπε...

Ουάου!!!
Λες να ειμαστε καλεσμενοι σε ιδιο γαμο;
Τελη Αυγουστου εχω ενα γαμο εδω και ενα στην Αθηνα ...Στην Αθηνα ομως ειναι πιο κοντινος.
Για πες ημερομηνιες που θα εισαι εδω...

Αννα είπε...

Φαινεται καπου το μέηλ σου να σου στειλω πληρη αναφορα για τις παραλιες;Αν και αφου θα εισαι με φιλο Γεραπετρίττη δε σε φοβαμαι...
Σημερα παω για μπανακι και μασαμπούκιεν στα Τερτσα...Νοτια νομο Ηρακλειου αλλά κοντά σε μας...
Μετα τη θαλασσα παϊδάκια, τζατζίκι, πατάτες κτλ κτλ...

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Μανολιτο, εχεις μια προσκληση στο μπλογκ μου αν ενδιαφερεσαι!

manolito είπε...

@dr pako® Καλώς όρισες φίλε! Είσαι Θεσσαλονικιός και φαν του Republic;! Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο για να γίνεις φίλος μου!!! Άντε... να είσαι και Ηρακλάρα! Εκει μιλάμε για αδερφός! Χεχεχε!
Φιλιά!

@Άννα Λες βρε; Από Ιεράπετρα είσαι;!!! Ε, ποτέ! Απιστεύτου! Βασικά ο φίλος μου Σαλονικιός είναι... η κοπέλα είναι Κρητικοπούλα! Το mail μου φαίνεται αν μπεις στο προφίλ μου... οπότε περιμένω ενημέρωση!;-)
Φιλάκια...

@Μπουρπουλήθρα μου σ' ευχαριστώ! Σπεύδω ταχέως!

Αννα είπε...

Α καλα νομιζα πως το ηξερες...
Ναι απο Ιερεπετρα ειμαι γεννημα θρεμμα...
Πες ποτε θα ερθεις;Τελη Αυγουστου θα παω σε ενα γαμο Αθηνα για 3 μερουλες βεβαια...Αν τυχει και ειμαι εδω κερναω κεφαδακι, ρακη ή ό,τι αλλο θελεις...
Ποτε λες να κατεβεις;Ετοιμαζω μεηλ αυριο να σου στειλω για παραλιες

Αννα είπε...

Εχετε e-mail στον υπολογιστη σας!!!

DR PAKO® είπε...

Sorry που ξαναγράφω εδώ, αλλά οφείλω να σε ενημερώσω... δεν είμαι, αλλά ήμουν φίλος του Republic... μέχρι τον περασμένο Δεκέμβρη... τώρα, περιμένω την "ανάσταση", τον ερχόμενο Σεπτέμβρη!!!
Καλό ΣΚ, να περάσεις καλάάά!!!

manolito είπε...

@Άννα I 've got mail? Οκ πάω να δω...

@dr pako® Φίλε κι εγώ με το team του Κομνηνού είμαι, να ξέρεις... Ειδικά η Τρυφέρη ήταν όλα τα λεφτά! Κι εγώ αναμένω το Σεπτέμβρη. Κάτι για 88,5 ακούγεται... Θα δείξει...

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Καλη εβδομαδα και καλο κουραγιο μεχρι το επομενο σαββατο! Σε ζηλευω.. Περασες τελεια απο οτι φαινεται κι εγω εμεινα μεσα να διαβασω - ακομη- για την εξεταστικη!

Αννα είπε...

Εχεις προσκλησουλα