Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Γειά σου μάνα Σαλονίκη...

Άκουσα ένα τραγουδάκι τελευταία για την πατρίδα που μου άρεσε πολύ! Το άκουσα από τη φωνή της(δικής μας) Ελεάνας Παπαδοπούλου( νομίζω δηλαδή...) αλλά το βρήκα σε εκτέλεση του Χρήστου Σαρλάνη(δεν τον ξέρω τον κύριο...). Χωρίς περαιτέρω σχόλια...



Θα ξαναπάς στη Σαλονίκη π' αγαπάς,
Θα ξαναπάς...
Μην μου μιλάς για ένα σημάδι στο κορμί,
Μην μου μιλάς...
Θ' αναζητάς τις νύχτες που έκλαψες παντού,
Θ' αναζητάς...
Θα ξαναπάς στη Σαλονίκη π' αγαπάς,
Θα ξαναπάς...
Δεν οφελεί το παρελθόν σου να κοιτάς σαν απειλή
Και μη ρωτάς πού πήγε τόση αγάπη, τόσος έρωτας
Μια ρουφηξιά π' αγγίζει πάντα τη ψυχή στη μοναξιά
Και σιωπηλά άσε ένα δάκρυ στην καρδιά σου να κυλά...
Θα ξαναπάς στη Σαλονίκη π' αγαπάς,
Θα ξαναπάς...
Μην μου μιλάς για ένα σημάδι στο κορμί,
Μην μου μιλάς...
Θ' αναζητάς τις νύχτες που έκλαψες παντού,
Θ' αναζητάς...
Θα ξαναπάς στη Σαλονίκη π' αγαπάς,
Θα ξαναπάς...
Ποιός ουρανός να σε χωρέσει, θάλασσα κι ωκεανός.
Ποιά μουσική στα βήματά σου τα συρτά να χορευτεί,
ένας λυγμός θα 'ναι στα στήθια σου για πάντα... ο χωρισμός,
Σκέψη θολή σε κάθε γλέντι σου θηλιά και απειλή
Θα ξαναπάς στη Σαλονίκη π' αγαπάς,
Θα ξαναπάς...
Μην μου μιλάς για ένα σημάδι στο κορμί,
Μην μου μιλάς...
Θ' αναζητάς τις νύχτες που έκλαψες παντού,
Θ' αναζητάς...
Θα ξαναπάς... θα ξαναπάς στη Σαλονίκη π' αγαπάς,
ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΣ...

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σε αγγιζει εε?? δικαιολογημενα!!! πολυ ομορφο τραγουδι : ))
καλημερα με χαμογελο και φιλια!!!

Σοφία είπε...

Ο Μανώλη που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε... Μου θύμισες αυτοκίνητο, cd Μακρόπουλου στο τέρμα και ντουγρού για Χαλκιδική!!! Ποτέ θα μαζευτούμε ξανά;
Μάκια Manolito μου!

manolito είπε...

mama μου έτσι είναι! Μόλις το άκουσα με άγγιξε. Δεν ξέρω γιατί; Ή μήπως ξέρω...
Τί πιο όμορφο ν' αρχίζεις τη μέρα σου με χαμόγελα και φιλιά!!!
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!

manolito είπε...

Σοφάκι αφού ξέρεις ότι είμαι παντώς καιρού! Κι εμένα μου 'λειψε η Καλλικράτεια ρεεεε! Ψησταριά... ρετσινούλα... οι γυναίκες στην κουζίνα για τις προετοιμασίες(μιας και είμαστε Ανατολίτες!!! ;-)), να καθόμαστε στο τραπέζι... και να ξεχνάμε να σηκωθούμε! Και φυσικά για επιδόρπιο τί άλλο; Παγωτό carte d'or!
Σο-κόλαση!!!
Μάκια...

Theogr ο κηπουρός είπε...

Η Θεσσαλονίκη είναι μια από τις πόλεις που μου αρέσουν πολύ. Ιδίως επειδή εκεί βλέπουν τα πράγματα χαλαράααααααααααα.
Λίγο πριν την κάνουμε προς παραλία μεριά προσφέρουμε ένα βιβλίο να σας συνοδέψει αυτό το καλοκαίρι. Αν έχεις λίγο συγγραφικό ταλέντο πέρνα μια βόλτα και πες μας. Καλό καλοκαίρι, καλό 3μερο .

Αννα είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα γιατί σήμερα φεύγω ταξιδάκι και θα μαι εκτος μπλογκόσπιτου για 11 μέρες..Να περνάς όμορφα!!!


Ομορφο το τραγόυδι!!!

manolito είπε...

Γειά σου theogr! Χαλλλαρά! Με τρία λάμδα! Θα περάσω.
Καλημέρα...

manolito είπε...

Καλό ταξίδι Αννούλα μου! Καλά να περάσεις! Θα μας λείψεις βρε! Περιμένουμε νέα σου(από κανένα laptop στην αίθουσα...) Ξέρεις εσυ...

? είπε...

πλάκα κάνεις :-o

VagSiok είπε...

Καλά που μου το θύμησες γιατι όντως πρέπει καποια στιγμή να ξανανέβω στη Σαλόνικα.. ;-)
Πολύ ωραία πόλη..

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Αν και με τη Θεσσαλονικη ουδεμια σχεση εχω, να φανταστεις ολες κι ολες δυο φορες εχω παει..Αυτο το τργουδι τα σπαει κανονικα..Ειναι πολυ ωραιο!

manolito είπε...

Βρε λες;!!! ;-)
Καλό σου απόγευμα Νικόλα!

manolito είπε...

Καλώς να ορίσεις φίλε! "Σφύριξε" μόλις φτάσεις... να πιούμε κανένα τσιπουράκι παρέα! Θα χαρώ πολύ!
Καλό σου απόγευμα VagSiok!

manolito είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε και σενα μπουρμπουλήθρα μου! Ουδεμία σχέση, ε; Δεν πειράζει. Εγώ θα σου πω... Να ξαναπάς στη Σαλονίκη... Να ξαναπάς! ;-)
Καλό σου απόγευμα!

LAMBROS είπε...

Καλημέρα από την Κρήτη !!!
Γεία σου Manolito, πως πάει; Τραγουδάρα, αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερη αν την τραγουδούσε ο Ζαφείρης, δεν νομίζεις;
Αυτό που είναι στην αρχή τι είναι; Φωτογραφία ή video γιατί δεν μπορώ να το δω ...
Όσο για το διαγωνισμό που είχα διοργανώσει στο blog μου, ελπίζω να τα καταφέρεις να συμμετάσχεις στο επόμενο ...
Λάμπρος

manolito είπε...

Γειά σου Λάμπρο! Χαιρετισμούς στη λεβεντομάνα Κρήτη! Καλώς όρισες φίλε! Περιμένω τον επόμενο διαγωνισμό σου. Μπορεί να είμαι πιο τυχερός!
Καλό σου βράδυ...