Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Η ώρα του παιδιού...

Ήρθε η ώρα να παίξουμε! Ή μάλλον να παίξω! Έχω δυο προσκλησούλες... Η μια από την αγαπητή una mama. Πρέπει να πω μια φράση που χρησιμοποιώ συχνά. Υπάρχουν πολλές... Μια είναι κι αυτή που χρησιμοποιείς κι εσύ mama μου... Θα πω όμως κάποια που μ' αρέσει πολύ! Αυτή που χαρακτηρίζει και το προφίλ μου... "Ό,τι να 'ναι". Η ζωή μας;... Ότι να 'ναι! Η κοινωνία μας;... Ότι να 'ναι! Οι πολιτικοί μας;... Ό,τι να 'ναι! Εγώ;... Ό,τι να 'ναι! ... Ή μήπως ό,τι πρέπει; Χεχε!(κατα βάθος είμαι μετριόφρων!!!)
Η δεύτερη προσκλησούλα από το κολλητάρι μου. Πρέπει(λέει) να κάνω ένα τετράστιχο με τις λέξεις σουπιά, παρεούλα, πρόθεση και σοφία! Μου ήρθαν πολλά στο μυαλό... δυσκολεύτηκα αρκετά... Τελικά αποφάσισα να γελάσουμε λίγο! Πάμε λοιπόν...

"Θα σου κάνω μακαρόνια με σουπιά για να φας,
Θα σου κάνω παρεούλα... και μασάζ αν πονάς,
Η πρόθεσή μου ειν' η πιο αγνή επί γης,
Δεν τη θέλω τη Σοφία(!), θέλω εσύ να 'ρθεις!"

Κι αφού παίξαμε ας ακούσουμε κι ένα τραγουδάκι που γουστάρω πολύ!
Έτσι... για ν' αρχίσει η βδομάδα δυνατά!

Καλή εβδομάδα σε όλους...

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η ωρα του παιδιου για μενα ειναι η καλυτερη ωρα manolito μου : ))
το τετραστιχο σου ειναι το καλυτερο ever που εχω δει στη μπλογκοσφαιρα!!!
πως σκεφτηκες βρε θηριο να το προσαρμοσεις στο τραγουδι του σακη?...φοβερη ιδεα!
οσο για την ατακα? ο,τι να ναι...και σ'ευχαριστω που ανταποκριθηκες...φιλακια καληνυχτας!!!

Σοφία είπε...

Ό,τι να 'ναι; Κι εγώ μαζί σου δαγκωτό! Το ξέρεις νομίζω...
Καλά ρε ρεμάλι (ελπίζω να μην παρεξηγηθούμε από τον κόσμο! Είναι αγαπημένη μου προσφώνηση!) δεν θέλεις την Σοφία; Και ποια θέλεις;
;-)
Καλημερούδια!!!

manolito είπε...

Ο Σάκης είναι ο αγαπημένος μου mama μου!!! Χεχεχε! Πλάκα κάνω... Εγώ σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, το διασκέδασα!
Μάκια...

manolito είπε...

Σοφάκι μου νομίζω ότι είναι καιρός να αραιώνουμε!!! Μου παίρνεις τα τυχερά!!! Άσε που μερικές νομίζανε ότι τα είχαμε παράλληλα ενώ είχα δεσμό μαζί τους!!! :-)))))))
Μην φοβάσαι δεν παρεξηγούμαστε... Όλοι καταλαβαίμουμε πότε είναι παρεϊστικο και χαβαλεδιάρικο! Κι αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν... καλώς πράττουν!!! Χαχαχαχαχα!
Όοοοο,τι να 'ναι ομως...

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Oτι να ναι ε? Και εμενα μου αρεσει αυτη η εκφραση και εγω πιστευω οτι ειμαι οτι να ναι! Και ειναι ωραιο να εισαι ετσι. Σιγουρα πολυ καλυτερο απο το οτι πρεπει. Αχ τι μου θυμισες βραδιατικα τον SAKIS!!! Ελπιζω να μην το διαβαζει η σοφια το μπλογκ αου! Γιατι αν το διαβαζει μαλλον δεν θα εχεις καλα ξεμπερδεματα!

? είπε...

καλή εβδομάδα με μοριέντες στη θεσ/κη!

manolito είπε...

Σε αναστάτωσα με τον Σάκη, μην μου πεις;! Καλώς ή κακώς η Σοφία διαβάζει το blog και μάλιστα είναι από τις πιο πιστές και καλύτερες φίλες μου!!! (τη γλύφω τώρα μπας και συμμαζέψω τ' ασυμμάζευτα!)
Καλό απόγευμα μπουρμπουλήθρα μου...

Αννα είπε...

Γεια σπυ πατρίδα!!!

VagSiok είπε...

Κατι μου θυμίζει το τετραστιχάκι..
Δικό σου είναι;; :-Ρ
Καλό βράδυ..

manolito είπε...

@Νίκος Κ. Βρε λες;!!! Χλωμός είμαι φίλε... Καλό βράδυ!

manolito είπε...

@Άννα Καλώς όρισες! Χαιρετίσματα στο όμορφο νησι σου!

manolito είπε...

@ VagSiok Δεν ξέρω αν είχες παρακολουθήσει πριν καμμιά 6-7 χρόνια τη μεσημεριανή εκπομπή του Star περί πνευματικών δικαιωμάτων του τραγουδιού... Εμένα έβγαλε η Λαμπίρη!!! Χαχαχαχα! ;-)

moukelis είπε...

Πολύ γέλιο το ποιηματάκι Manolito!Γελούσα μόνη μου σαν τη χαζή στο σπίτι!Που σου ήρθε τέτοια έμπνευση βρε;Καλό μεσημέρι!

manolito είπε...

Σκέψη της στιγμής ήταν moukelis μου! Και όσο το σκεφτόμουν μου άρεζε περισσότερο! Sakiiiiissssssssss
Φιλάκια!