Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Ιδιογράφως...

Η φίλη μου moukelis με προσκάλεσε σε ένα παιχνιδάκι.

Όροι παιχνιδιού:
Εντάξει, με το πληκτρολόγιο σε είδαμε… Τα κουτσοκαταφέρνεις. Για να σε δούμε όμως και σε πιο κλασικά μέσα γραφής. Όχι, δεν ζητάμε να σκαλίσεις την πέτρα, να γράψεις στα τοιχώματα της σπηλιάς ή να πάρεις την πλάκα και το κοντύλι. Πάρε ένα στυλό, ένα μολύβι, ένα μαρκαδόρο, μια κηρομπογιά, ένα κραγιόν και γράψε κάτι. Κάτι που να σε αντιπροσωπεύει όμως. Γιατί όπως λέγανε και οι παλιοί scripta manent. Και πού το ξέρεις; Μπορεί κάποτε να εκδοθούμε σε λεύκωμα.
Γράψε λοιπόν, σκανάρισέ το και ανέβασε το στο blog σου.
Και μετά “ειδοποία ρε μπούρδα Καραβάγγο” για να προσθέσουμε το αυτόγραφο στην
συλλογή.
Ειδοποία, γράφοντας στο τέλος του ποστ σου το μαγικό ξόρκι: για το
http://autographcollectors.blogspot.com/



Σκέφτηκα να γράψω κάτι δικό μου. Δηλαδή όχι κατάδικό μου... Είναι στίχοι από διάφορα αγαπημένα τραγούδια που επέλεξα και έβαλα σε σειρά.
Με τη σειρά μου να προσκαλέσω τη mama και τον VagSiok.


Καλή εβδομάδα να έχουμε...

9 σχόλια:

Σοφία είπε...

Εγώ ψηφίζω το τελευταίο κομμάτι... Δαγκωτό! Τι να κάνω που με εκφράζει; Πολύ λέμε!!!
Καλημέρα Μανώλη μου!

Autographcollectors είπε...

Τα τραγούδια μιλάνε με διάφορους τρόπους. Ένας είναι κι αυτός που επέλεξες για να γράψεις το σημείωμα αυτό.
Σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως". Το σημείωμα αναρτήθηκε στο blog.

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο αυτο που εγραψες...και με ομορφα γραμματα!
να σε ευχαριστησω πολυ για την προσκληση, αλλα εχω ηδη παιξει το συγκεκριμενο παιχνιδι κι εχω καταχωρηθει και στο autographcollectors...
αν θες να δεις το γραφτο μου ειναι στο:

http://unamama.blogspot.com/search?updated-max=2008-05-14T17%3A43%3A00%2B03%3A00&max-results=1

καλη σου μερα : )))

? είπε...

ίσως το καλύτερο παιχνίδι..

manolito είπε...

@Σοφία: Εγώ πάλι ψηφίζω Νεραϊδα! Αν και το κομμάτι που λες το έχω σκεφτεί για ειδική περίσταση! Θα σου πω, θα σου πω...
Καληνύχτα γιαβρί μου...

@autographcollectors: Εγώ ευχαριστώ για την ανάρτηση. Ευχαριστώ και την moukelis που μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω.

@mama: Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι ότι δεν τσέκαρα αν ήδη έχεις παίξει... Τρέχω να δω το δικό σου γραπτό!
Καληνύχτα mama μου...

@νίκος Κ.: Όντως πολύ καλό! Αλλά το σημερινό παιχνίδι δεν ήταν το ίδιο καλό... ;-)
Καλό βράδυ Νικόλα...

VagSiok είπε...

Καταρχάς σε ευχαριστώ πολυ για την πρόσκληση..
Δυστυχώς όμως το έχω παιξει ήδη (http://vagsiok.blogspot.com/2008/05/post-blog.html)..
Όσο για το δικό σου το ποτ-πουρι.. Πολυ καλό..
Την καλημέρα μου..

Αννα είπε...

Μπράβο Μανόλη!!!
Ωραία γράμματα!
Πάρε αυτοκολλητάκι με το Νεμο και 2 σφραγίδες....

manolito είπε...

@VagSiok: 2 στα 2 οι λάθος προσκλήσεις! Καλά πάμε! Θα ρίξω μια ματιά και στο δικό σου γραπτό...
Καλό βράδυ φίλε!

@Άννα: Ευχαλιστώ πολύ κυλία! Πλοσωπάκι με χαμογελάκι;!!! Έτσι μεγαλώσαμε...
Καλό βράδυ Αννούλα!

moukelis είπε...

Έχει στίχους από πολλά αγαπημένα μου τραγούδια...Ωραίο κολάζ!Σ'ευχαριστώ που έπαιξες Manolito! :@)