Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Τελικά...Πώς επιλέγουμε τους συντρόφους μας;

-"Η εξωτερική εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο"
-"Καλό παιδί να είναι κι όλα τ' άλλα..."
-"Θέλω να τον/την έχω του χεριού μου"
-"Θέλω να μου τρίζει και λίγο τα δόντια"
-"Θέλω να είναι τρυφερός και συναισθηματικός"
-"Θέλω να είναι ΑΝΤΡΑΣ"
-"Θελω να είναι ναζιάρα"
-"Θέλω να είναι δυναμική"
Τί συμβαίνει τελικά; Ο καθένας μας βέβαια έχει το δικό του σκεπτικό. Ας κάνουμε λοιπόν ένα μεγάλο κύκλο... ας γίνουμε μια μεγάλη παρέα... κι ας καταθέσουμε τις απόψεις μας, τις αντιρρήσεις μας, έτσι... για να γνωριστούμε καλύτερα βρε αδερφέ!

17 σχόλια:

Αννα είπε...

Θέλω να με σέβεται...Να είναι ειλικρινής...Να έχεις χιούμορ...
Να μην είναι τσιγκούνης...
Πολλά ζητάω;;;

manolito είπε...

Πολλά;
Όλα αυτά είναι απλά... απαραίτητη προϋπόθεση. Κάτι άλλο; Να έχει κότερο, ας πούμε(πάμε μια βόλτα!) :-)

Υ.Γ. Τη δροσιά της να 'χεις!
Καλημέρα Αννούλα...

Σοφία είπε...

Θα συμφωνήσω με την Αννούλα! Ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το θέμα τσιγκουνιάς (ξέρεις εσύ!!!)
Να προσθέσω όμως κάτι ακόμα; Να μην έχει μάτια γι' άλλη! Πολλά ζητάω;
;-)
Καλημέρα Μανώλη μου!

Ανώνυμος είπε...

οταν γινει το περιεργο, μεγαλο ΚΛΙΚ...τιποτα ισως απο αυτα που ανεφερες δεν μετραει...κι ολοι αναρωτιουνται: τι του/της βρηκε???
αν δεν ειναι θεμα ΚΛΙΚ...ψαχνουμε ο καθενας λαγους με πετραχειλια και το μοναστηρι να 'ν καλα!!!
καλο απογευμα : ))

manolito είπε...

Ε, ναι! Εσύ πολλά ζητάς! Χεχε! Κι εσύ βρε παιδάκι αμέσως να χαρακτηρίσεις κάποιον τσιγκούνη, έτσι... με το παραμικρό! Σοφάκι χρειάζομαι ένα i-pod ρε συ! Η οικονομική μου κατάσταση δεν είναι και η καλύτερη τον τελευταίο μήνα... Ε; Εγώ που σ' αγαπάωωωω;

manolito είπε...

Αααχ mama! Αυτό το κλικ... το γρήγορο καρδιοχτύπη! Πόσα χρόνια έχω να το νιώσω; Από τότε που είμαστε παιδιά! Μήπως τελικά όλα αυτά χάθηκαν;... παρέα με την χαμένη μας αθωότητα;

Αννα είπε...

ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ!!!

VagSiok είπε...

Η ταπείνη μου γμώμη είναι οτι ο καλύτερος σύντροφος είναι εκείνος που δεν σε πιέζει (με κάθε τροπο)..
Δηλαδη σε αφήνει να λειτουργείς οπως νιώθεις εσυ καλύτερα (βάσει χαρακτήρα) και ταυτόχρονα ο συντροφός σου να νιωθει κι αυτός καλα με αυτό..
Τα ειπα λιγο μπερδεμένα μα ελπίζω να εγινα κατανοητός..

? είπε...

άμα είναι Ηρακλάρα τότε υπάρχει σοβαρό κίνητρο για σχέση ;-)

manolito είπε...

τικ-τακ τικ-τακ τικ-τακ!
Κάπως έτσι Αννούλα!
Καλημέρα και καλό μήνα!

manolito είπε...

Συμφωνώ απόλυτα φίλε vagsiok. Πολλές φορές προσπαθούμε να "πλάσουμε" τον άνθρωπο που έχουμε δίπλα μας για να τον βάλουμε στα δικά μας καλούπια! Μέγα λάθος!
Την καλημέρα μου...

manolito είπε...

Ηαρακλάρα να 'ναι κι ό,τι να 'ναι!!!
:-)))
Καλημέρα Νικόλα και καλό μήνα...

? είπε...

καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

Αννα είπε...

Ραντεβού σε μια καφετέρια.

Ενα αγόρι ετών 30 ένα κορίτσι ετών 28.
Το κορίτσι πίνει χυμό , το αγόρι καφέ.
Ερχεται η ώρα να πληρώσουν.Το αγόρι λέει στο κορίτσι :
-Ααα το δικο σου κάνει 3,5 ε; Το δικό μου 3.

Το κορίτσι λέει

-Ασε κερνάω εγώ!!!!!

-Α ευχαριστώ λέει το αγόρι...

Το κορίτσι δεν ξαναβγήκε με αγόρι...

ΥΓ.Το αγόρι δεν είχε οικονομικό πρόβλημα...

Αννα είπε...

Μάντεψε ποιο είναι το κορίτσι!!!

manolito είπε...

Μπράβο αγόρι μου εσύ! Πού πήγες και τον βρήκες βρε κοπέλα μου;!!! Αυτός Αννούλα μου μπορεί να είναι 30, αλλά στο μυαλό σίγουρα δεν ξεπερνάει τα 15!
Υ.Γ. Έχω και κότερο... Πάμε μια βόλτα; :-)))

Αννα είπε...

Πάω βόλτα και χωρίς κότερο εγώ....