Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Τί είναι αλήθεια και τί ψέματα;

Ανταποκρίνομαι στην προσκλησούλα σου Σοφάκι!

Κανόνες παιχνιδιού:
Γράφεις 4 προτάσεις που αφορούν εσένα.
Ζητάς από τους αναγνώστες να ψηφίσουν ποια απ’όλες είναι αληθινή.
Μόνο μία από αυτές ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

1. Έχω έναν αδερφό και μια αδερφή, μεγαλύτερους από μένα. Είμαι ο βενιαμήν... και ο πιό καλομαθημένος.
2.Παίζω μουσική, από χόμπι, κάθε Σάββατο και Κυριακή σε ένα τοπικό, μικρό ραδιόφωνο της πόλης.
3. Γενικά δεν είμαι των μακροχρόνιων σχέσεων. Για αυτό και η μεγαλύτερη σχέση που είχα δεν ξεπέρασε τους 14 μήνες.
4. Δεν πίνω καθόλου γάλα γιατί με πειράζει στο στομάχι. Έχω έλλειψη ενός ενζύμου.

Να προσκαλέσω... ποιόν; Σαν καινούργιος στην παρέα δεν ξέρω και πολλούς... Η Αννούλα ήδη έχει παίξει... Οπότε προσκαλώ την moukelis και τον Νίκο Κ.

13 σχόλια:

? είπε...

μήπως είσαι και Ηρακλής? αυτή τη πρόταση περίμενα για να πω ότι είναι αληθινή! θα παίξουμε!

manolito είπε...

Χε,χε! ίσως θα έπρεπε να βάλω σαν πρόταση... Αγαπημένος μου ποδοσφαιριστής είναι... ο Γιώργος Κούδας!!! Περιμένω...

Αννα είπε...

Ψηφίζω το 1.

Οσο για το 4 τι να πω αν ειναι αληθεια το δικο σου και το 4 της Σοφίας ταιριαζεται πολυ...
χε χε χε

manolito είπε...

Χμμμ... για να δούμε λοιπόν... Με τη Σοφία είμαστε άκρως αντίθετοι χαρακτήρες... αν αναλογιστεις ότι εγώ είμαι της όπερας ενώ η Σόφη..."του σκυλιού και του παλουκιού"...! Καλά ρε Σοφάκι μια πλάκα έκανα... Χεχε!
Καλό σου βράδυ Κρητικάτσι...

Σοφία είπε...

Καλέ; Πάλι με θάβεις; Τι θα κάνω με σένα;
Κι εσύ με μπέρδεψες λιγάκι! Ευτυχώς όμως ήμουν απόλυτα σίγουρη για τα 3 και κατάλαβα ποιο είναι το σωστό... Δεν θα σε προδώσω, μην φοβάσαι!!!
Καλό βράδυ!

manolito είπε...

Έτσι λέμε τώρα την αλήθεια; Θάψιμο; Χεχεχε!!! Τα 3 από τα 4 είναι "τί κάνει κου-κου... στο δάσος" για σένα!!! Άκου σε μπέρδεψα! Καληνύχτα Σοφάκι...

moukelis είπε...

Σ'ευχαριστώ πολυ για την πρόσκληση!Χμ,εγω ψηφίζω το τρίτο...Ελπίζω να έπεσα μέσα! :@)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Εγώ ψηφίζω το 2 εσύ; Σε περιμένω να μου πεις.

moukelis είπε...

Α,μια και με κάλεσες,σου ανταπέδωσα την πρόσκληση,για πέρνα!

VagSiok είπε...

Αν ισχυε το 4ο σιγουρα θα ήξερες ποιο ειναι το ενζυμο..
Το πρωτο και το τρίτο ίσως ειναι αληθεια μα δεν μπορω να ξέρω αν ισχύουν..
Οπότε τι μένει;
Μαλλον το δευτερο είναι αλήθεια..
Καλησπέρα..

manolito είπε...

Ευχαριστώ για την προσκλησούλα moukelis μου! Το 3 λοιπόν, ε; Χμμμ...

manolito είπε...

Γειά σου theogr. Πρώτος ψήφος για το 2... Θα περάσω να τα πούμε...

manolito είπε...

Με την δική σου ψήφο αγαπητέ vagsiok το 2 "παίρνει κεφάλι" με 2 ψήφους!!! Ρε λες;