Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

And The Truth Is...

Γίνηκεν η ώρα... Η ώρα να αποκαλύψω τις αλήθειες μου... Ξεκινάμε λοιπόν...

1. Καλομαθημένος σίγουρα είμαι! Αλλά ούτε αδερφό έχω, ούτε αδερφή, ούτε είμαι ο βενιαμήν της οικογένειας. Μοναχοπαίδι και μοναχογιός!!!
2. Το όνειρό μου, από μικρός είναι να "κάνω" ραδιόφωνο. Όχι να γίνω Dj... αλλά ραδιοφωνικός παραγωγός! Μιλάμε για μεγάλο "ψώνιο!!! Μέχρι στιγμής πάντως κάτι τέτοιο υφίσταται μόνο... στα όνειρά μου.
3. Η μεγαλύτερη σχέση μου είχε διάρκεια, σε μήνες, πολλαπλάσιο του 14!!! Οπότε δεν είμαι των παροδικών σχέσεων. Όχι πως αυτό σημαίνει ότι όλες τις σχέσεις μου τις έχω πάρει στα σοβαρά(μην γελιόμαστε...). Νομίζω είναι συνάρτηση του "τί σου βγάζει ο άνθρωπος που έχεις δίπλα σου".
4. Δεν πίνω καθόλου γάλα, γιατί με πειράζει στο στομάχι(Αννούλα την περίπτωση αυτή δεν τη σκέφτηκες...).Έχω έλλειψη ενός ενζύμου. Δεν γνωρίζω ποιό είναι(φίλε vagsiok) γιατί δεν το 'χω ψάξει. Το κατάλαβα ένα πρωινό(Η Παναγιά μου... Άσχετο) που ήπια μόνο γάλα, λύκειο τότε, και στο μάθημα της χημείας με 'πιασε κοιλόπονος. Η χημικός μου τότε(Λιάρου με τ' όνομα) μου εξήγησε ότι είναι κάποια άτομα που έχουν έλλειψη του ενζύμου που διασπά τη γαλακτάση(αν θυμάμαι καλά...), γι' αυτό και τους πονάει το στομάχι.

Η αλήθεια μου λοιπόν κρυβόταν στο 4! Και κανείς σας δεν το βρήκε...

Μια αλήθεια για μετά το ψέμα...

10 σχόλια:

Αννα είπε...

Tελικά το παιχνιδάκι αυτό δεν είναι τόσο ευκολο οσο φαινεται...
Αντε και αυριο θα κανω μια βουτια και για σενα...
Ειμαι κακιά ε;

Ανώνυμος είπε...

ααα ηρθα και πετυχα την ωρα της αποκαλυψης : ))
αυτο το προβλημα το εχω κι εγω με το γαλα...σε πολυ μεγαλο βαθμο...εκοψα το γαλα μαχαιρι σε νηπιακη ηλικια!
εχουν γινει απιστευτα αστειες φασεις μεταξυ γιατρων, γονιων μου κι εμου για να με πεισουν να πιω μια σταγονα γαλα : ))
καλο σου βραδυ!!!

manolito είπε...

Ναι, ναι! Παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του! Στείλε τουλάχιστον την αύρα καθώς θα βουτάς, μπας και δροσιστούμε λίγο κι εμείς οι έρ'μοι!
Καλό σου βράδυ Αννούλα...

manolito είπε...

Ασ' τα να πάνε mama! Η πλάκα είναι ότι το πρόβλημα εστιάζεται μόνο στο γάλα! Τυρί;... με τους τόνους! Βλέπεις αυτό περιέχει ήδη τα ένζυμα... Μύθος τελικά mama μου ότι τα παιδιά που δεν πίνουν γάλα δεν μεγαλώνουν, όπως μας έλεγαν οι γονείς μας για να μας φοβίσουν.
Καλό σου βράδυ...

Theogr ο κηπουρός είπε...

Άντε θα πίνω εγώ για σένα (χρειάζομαι 1 λίτρο την μέρα!!). Οι μάσκες έπεσαν και στο δικό μου παιχνίδι. Για δες τι βρήκες.

Σοφία είπε...

Γαλατάκι καλέ μου; Χαχαχα!!!
Εγώ τέτοιο πρόβλημα δεν έχω, αλλά δεν το θέλω λέμε!
Καληνύχτα Μανώλη μου!

manolito είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ theogr. You are very kind! Θα περάσω να δω...
Καλό βράδυ!

manolito είπε...

Να με πεθάνεις θέλεις, ε; Καλαααααά! Δεν θα έρθεις προς τα 'δω; Θα κουβαλήσω όλα τα ανηψάκια μου βρε, να κάνουμε "κεφάλι"!
Μάκια... καλή μου!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Μια και τελείωσες με αυτό το παιχνίδι έχεις πρόσκληση. Για να δούμε θα μάθουμε κάτι η.........

manolito είπε...

Βρε κουτσομπόλη εσύ! Όλα θες να τα μαθαίνεις;!!! Αστειεύομαι φίλε theo ;-). Θα περάσω να δω...
see ya...