Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Αρχίζει η προετοιμασία...

Φτάσαμε αισίως 21 Μαϊου και η θερμοκρασία, τις τελευταίες 3 μέρες, αγγίζει τους 30 βαθμούς! Μήπως είναι ώρα να ξαμολυθούμε στις παραλίες;... Έτσι πώς έχουμε γίνει τους τελευταίους μήνες μάλλον είναι ώρα να πάρουμε ΤΑ ΒΟΥΝΑ!!! ... Να πάρουμε τα βουνά και τα λαγκάδια και να αρχίσουμε γυμναστική! Τρέξιμο, κοιλιακούς, καμψεις και πάει λέγοντας... Ουφ! Από τώρα κουράστηκα... Πήρα λοιπόν σήμερα την απόφαση να αρχίσω "προετοιμασία". Ε, μέχρι τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου φαντάζομαι πως θα είμαι έτοιμος...

Και μιας και μιλάμε για καλοκαιράκι...

7 σχόλια:

Σοφία είπε...

Άσε! Κι εγώ μετά την δουλειά θα πάω για τρέξιμο με την Βασούλα! Χάλια έχουμε γίνει! Πως θα βγούμε στις παραλίες; ...κι όχι μόνο!!!
Μάκια!

manolito είπε...

Μόλις επέστρεψα...
"Τα αγαθά κόποις κτόνται"... Μάλλον το ίδιο ισχύει και για τα κάλη! Αλλά δεν βαριέσαι... Μπρος τα κάλη τί είν' ο πόνος!!!
Μούκια!

Αννα είπε...

Εγω τα μπανάκια τα ξεκίνησα ήδη...
Βγηκα ηδη λοιπον στην παραλία και σε οποιον δεν αρεσει το θεαμα...τα κουβαδάκια του και σε άλλη παραλία...
Θεσσαλονικη εχω ερθει 2 φορές...
Η πρωτη φορά πριν 11 χρόνια , μαθήτρια τοτε...(καλέε περασαν τοσα χρόνια;;;)Ομορφη πολη....

manolito είπε...

Εγώ πάλι, Κρήτη έχω έρθει όλο κι όλο 1 φορά Άννα μου στην πενταήμερη. Και μάλιστα μέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο με τη Σόφη! Άσχετα αν το ανακαλύψαμε μετά από 5 χρόνια... Θέλω πολύ να την επισκεφτώ ξανά!

Υ.Γ. Πάντως δεν έχεις και πολύ άδικο για τα μπανάκια. Σ' όποιον αρέσουμε στην τελικη...

? είπε...

μόνο για μπάνια με τέτοιες θερμοκρασίες..

manolito είπε...

Καλά τα λες φίλε Νίκο. Πολύ απότομα ξεκίνησαν τα 30άρια! Πού να πιάσει κι Ιούλιος τι έχει να γίνει...

Σοφία είπε...

Κου κου!!! Έχεις προσκλησούλα για το πρωτο σου blogοπαίχνιδο!
Μάκια!