Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Μια Ευχάριστη Έκπληξη...

Θα αρχίσω με το γεγονός ότι έχω να γράψω post περίπου ένα μήνα(και κάποια εκεί έξω συνέχεια μου τα "ψάλλει"). Σήμερα όμως νοιώθω την ανάγκη να το κάνω. Έχω γενέθλια! Κλείνω αισίως τα 30! Πω, πω, Παναγιά μου! Πώς ακούγεται έτσι αυτό! "- ΆΝΤΑ". Ο λόγος όμως που γράφω δεν είναι αυτός. Μια πολύ καλή φίλη-αδερφή μου επεφύλασε πριν λίγες ώρες μια πολύ ωραία έκπληξη! Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...
Γύρω στη 1 μ.μ κι ενώ ήμουν στη δουλειά, αγχωμένος και ζαλισμένος, χτυπάει το κινητό...
-Έλα ρε φιλενάδα!
- Έλα! Χρόνια Πολλά, να τα εκατοστήσεις, να σου πάνε όλα όπως τα θες στον επαγγελματικό τομέα και μετά... άντε βρε και μ' ένα καλό κορίτσι!!!
(Στο τέλος κρατάει τα πούστικα... κατάλαβες;)
- Ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ ο,τι επιθυμείς! Και μ' ένα καλό γαμπρό, να είναι από μακρυά, αλλά να έρθει κοντά...(γέλια). Όλα καλά;
- Καλά βρε Μανώλη, όπως τα ξέρεις. Προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου... Να μην σε καθυστερώ άλλο... Απλά, να, μόλις πας σπίτι ρίξε μια ματιά στο blog μου...
- ΟΚ φιλενάδα. Τα λέμε... φιλιά!
- Φιλιά! Bye!
Και σκέφτομαι εγώ τώρα... "Ωχ έχει δημοσιεύση κι άλλες φωτογραφίες και μου το λέει κομψά...". Έρχομαι λ0ιπόν σπίτι, ανοίγω τον Η/Υ, μπαίνω στο blog της... και τί να δω! Επειδή τα λόγια είναι φτωχά ας μιλήσει η εικόνα!
Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου! Ειλικρινά νοιώθω πολύ "πλούσιος" με τέτοιους φίλους...
Έχεις κάνει όμως ένα λαθάκι...

I'M NOT 30...

I'M 18 WITH 12 YEARS EXPERIENCE!


Θέλει μήπως κανείς άλλος να μου ευχηθεί;...

6 σχόλια:

Αννα είπε...

Εισαι τυχερος που εχεις τετοιους φιλους αν και ειμαι σιγουρη πως το ξερεις...
Ταυρακι και εσύ ;
Να τα εκατοστήσεις λοιπόν...
Να εχεις χρονια ομορφα, τυχερα, ευτυχισμενα και πανω απο ολα υγεια!!!

ΥΓ. Α και ενα καλο κοριτσι!Αφου το λεει και η Σοφια...

manolito είπε...

Το ξέρω Άννούλα μου, να είσαι σίγουρη... Ταυράκι κι εγώ! Το καλύτερο ζώδιο(αντικειμενικά!:p)
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου... Κι αφού το λέει κι η φιλενάδα μου... πού θα πάει; Θα βρεθεί κι ένα καλό κορίτσι και για μας...

moukelis είπε...

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα! :@)

manolito είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ moukelis μου! Απ' τη μεριά μου να σου ευχηθώ ό,τι καλύτερο.

Unknown είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΕΥΧΕΣ...ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΜΑΣ BLOG!
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΑ ΣΥΝΑΜΑ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΩΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ!
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!

ΥΓ1: ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ 30;
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ;
ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΣΗΜΕΡΑ...
ΛΑ-ΛΑ-ΛΑ!!!

ΥΓ2: ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ
ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!

manolito είπε...

Τις είδα Βαρβάρα μου και σ' ευχαριστώ πολύ!
Υ.Γ.1 Θα αρχίσουμε να τραγουδάμε σαν τα στρουμφάκια... "Λα-λα-λαλαλαλα-λα-λαλα-λαλα..."
Τί ωραία που είναι η άνοιξη... Πιάσε μου έναν κεφτέ!!!
Υ.Γ.2 Και πολύ μούρη ο διπλανός μου, έτσι;
Φιλιά...