Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2008

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ...

Μετά από, σχεδόν, 3 μήνες απουσίας από τη μεγάλη αυτή παρέα των bloggers, είμαι πάλι εδώ. Η αλήθεια είναι ότι όλο αυτό το διάστημα σκεφτόμουν μήπως θα πρέπει να "αποχωρήσω"... ησύχως! Σαν ένας ακόμη "αδύναμος κρίκος". Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!
Το βραδάκι του Σαββάτου είχα βγει για ποτάκι με καλούς φίλους. Η παρέα... ανάμικτη. Κάποια στιγμή "έπεσε" στο τραπέζι και το καυτό θέμα των ημερών μας. Όχι! Δεν είναι η κρίση της οικονομίας! Άλλωστε εμείς φτωχαδάκια είμαστε... τί έχουμε, τί θα χάσουμε;!!! Άλλο είναι το καυτό θέμα της εποχής που διανύουμε. Τουλάχιστον για την γενιά των 30άρηδων. Οι διαπροσωπικές σχέσεις! Γιατί η εποχή μας είναι εποχή της αποξένωσης και της μοναχικότητας; Τί φταίει; Γιατί πλέον οι περισσότεροι κάνουν οικογένεια στα 35 τους... και ΑΝ κάνουν; Ποιά η ευθύνη του αντρικού και ποιά του γυναικείου φύλου σε όλο αυτό το θέμα;
Τα συμπεράσματα που βγήκαν είναι:
1. Οι γυναίκες από τότε που ανεξαρτητοποιήθηκαν οικονομικά, επειδή οι συνθήκες των καιρών μας το απαιτούν, "έχουν χάσει λίγο την μπάλα".
2. Εμείς, οι άντρες, από την άλλη μεριά, γίναμε περισσότερο "μαλακούληδες" επειδή φοβηθήκαμε τον δυναμισμό που απέκτησαν οι γυναίκες ή μείναμε το ίδιο "μαλακοί", αλλά επειδή οι γυναίκες "ανέβηκαν" στην κλίμακα του δυναμισμού, φαίνεται ότι εμείς "πέσαμε".
3. Πρέπει επιτέλους να επιστρέψουμε στους καιρούς που ο άντρας ήταν ο κυνηγός και η γυναίκα το θήραμά του. Και εδώ θα πρέπει να τονίσω ότι και ο γυναικείος πληθυσμός της παρέας συμφώνησε.
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλους...
Υ.Γ. Φίλε Αντώνη καλώς όρισες στο διαδικτυακό χώρο. Καιρός ήταν βρε αγόρι μου!

11 σχόλια:

Ελευθερία Αραβανή είπε...

είναι ένα θέμα που και εγώ το συζητάω πολύ τον τελευταίο καιρό...είναι κι άλλοι πολλοί οι λόγοι μαζί με αυτούς που αναφέρεις σωστά..ένα μόνο θα αναφέρω ότι πλέον ενηλικιωνόμαστε στα 34-36!!!

καλό βράδυ, ενδιαφέρουσα ανάρτηση..

manolito είπε...

Είναι πολλοί οι λόγοι... συμφωνώ. Νομίζω, άλλωστε, ότι δεν μπορούμε να βρούμε όλα τα αίτια. Είναι λυπηρό, όπως και να έχει το πράγμα... Να είσαι καλά Ελευθερία μου!

Σοφια είπε...

Έλα; Ζεις; Και είχα αρχίσει να 'χω αμφιβολίες!!!
Τι μου θύμησες τώρα! Ατελείωτες συζητήσεις, τρελές οινοποσίες και κανένα συμπέρασμα! Μου 'χετε λείψει ρε γαμ...
Πολλά φιλάκια Manolito μου!
Καλώς ήρθες Αντωνάκη μου on board!

DR PAKO® είπε...

Καλώς τον και από εδώ!
Νομίζω πως δεν χρειάζεται να τονίσω πως με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο! Εχω γράψει και σχετικά, πριν λίγους μήνες! Είχα κάνει τότε θέμα το ότι... πλέον έχουν και οι γυναίκες @ρχίδι@! (να με συγχωρήσουν οι κυρίες κυρίες αναγνώστριες).
Ελπίζω πάντως, να μην ξέχναμε πως από αυτά, έχουμε κι εμείς!
Να περνάς καλά και τα λέμε από κοντά την Πέμπτη!!!

Υ.Γ. : Αντε και είχα αρχίσει να ανησυχώ... όχι για σένα, αλλά για το Σοφάκι! Ζει? Βρε, βρε... :)

Σοφια είπε...

Να με συγχωρέσουν κι εμένα οι αναγνώστες, το κακό όμως δεν είναι ότι έχετε, αλλά ότι κάποιες φορές το ξεχνάτε ότι έχετε!
Sorry για την παρέμβαση Μανώλη μου, αλλά εσύ ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ!
Φιλάκια!

manolito είπε...

@dr pako®: Θα προσπαθήσω φίλε να έρθω από το bliss. Να γνωριστούμε κι από κοντά... Χαίρομαι που οι απόψεις μας συμβαδίζουν και πέρα από τις μουσικές προτιμήσεις!
Υ.Γ. Να ξέρεις ότι το Σοφάκι είναι η αδυναμία μου ή αν θέλεις... το "πουλέν" μου!!!

@Σοφία: Σε περιμένω πάνω να κανονίσουμε οινοκατάσταση και τις γνωστές μας συζητήσεις. Θα συμφωνήσω μαζί σου, δυστυχώς... Είναι "μερικοί" που το ξεχνάνε και χαλάνε και την πιάτσα.

Άννα είπε...

Ευχαριστη η εκπληξη να δω πάλι αναρτηση σου Μανώλη!!!
Και θέμα που το συζητάμε πλέον συνεχώς..Θα συμφωνήσω μαζι σου...
Θα τα πουμε..Πολλα φιλακια!!!

manolito είπε...

Όπως είπα Άννα μου, είναι το "καυτό" θέμα της εποχής μας. Κι εγώ χαίρομαι που είμαι και πάλι στην παρέα σας...
Καλό απόγευμα!

VagSiok είπε...

Φιλε ολοι περνάμε τις φάσεις μας..
Πυκνότερα ή πιο αραιά εδω τριγυρω είμαστε ολοι και τα λέμε..

ΥΓ:Οσο για το οικογενειακο θέμα που εβαλες.. αλλος ενας λογος ειναι νομίζω οτι οι περισσοτεροι αντρες πλέον ξεμπερδευουν απο σχολές-στρατούς-ευρεση δουλειάς κοντα στα 30.. οποτε λογικό μου φαινεται να παντευονται αργότερα..

Νίκος Κ. είπε...

πολύ καλό το θεματάκι. Νομίζω ότι για το 3. αλλά και γενικότερα φταίει λίγο και το διαδίκτυο.Καλό σαβ/κο!

apple130674 είπε...

h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片