Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Playtime

Έλαβα 3 προσκλησούλες για να παίξω σε δυο παιχνιδάκια! Πάμε λοιπόν..

10+1
Το Σοφάκι και η Αννούλα θέλουν να γράψω 10+1 άχρηστες πληροφορίες που αφορούν το άτομό μου.
1. Όταν ήμουν παιδί το όνειρό μου ήταν να γίνω οδηγός στον Ο.Α.Σ.Θ.(Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης). Μεγαλώνοντας... έγινα γεωπόνος!
2. Στην Α' και Β' Γυμνασίου καθώς και στη Β' Λυκείου ήμουν πρόεδρος της τάξης μου. Στη Γ' Γυμνασίου ήμουν πρόεδρος του 15-μελούς(συμβούλιο μαθητών)του σχολείου. Έκτοτε δεν ασχολήθηκα ξανά με προεδριλίκια και συνδικαλισμούς.
3. Δεν είμαι καθόλου καλός στην Ιστορία και τη Γεωγραφία. Όταν παίζαμε με την παρέα TRIVIAL πάντα διάλεγα... Επιστήμες!
4. Αγαπημένη μου ομάδα είναι ο ΗΡΑΚΛΗΣ (όπως έχεις καταλάβει). Δεν είμαι πορωμένος, αλλά δεν μπορώ να αλλαξοπιστήσω με τίποτα! Ας όψεται το σόι μου... και ο Χατζηπαναγής!

5. Μου αρέσει πολύ να βλέπω ταινίες. Παλιότερα, νοικιάζαμε με την παρέα μου 3 DVD και τα βλέπαμε το ίδιο βράδυ! Ο Ευρωπαϊκός Κινηματογράφος είναι ο αγαπημένος μου.
6. Επιλέγω το ποτό μου ανάλογα την εποχή. Για το φετινό καλοκαίρι επέλεξα Beefeater(τζιν) με τόνικ... χωρίς φέτα λεμόνι.
7. Γενικά είμαι άνθρωπος χαμηλών τόνων. Δύσκολα εκνευρίζομαι. Αλλά αν εκνευριστώ... καλύτερα να κρυφτείς! Ταύρος εν υαλοπωλείο ένα πράγμα!
8. Δύσκολα λέω "ΟΧΙ", σε σημείο που πολλές φορές να καταπιέζομαι ο ίδιος για να ευχαριστήσω τους γύρω μου! Κακό πράγμα...
9. Δεν μ' αρέσει καθόλου να χάνω! Ούτε στα χαρτιά! Με τη Σοφία είχαμε ομηρικές μάχες πέρυσι(τέτοια εποχή) στη Σύρο όταν παίζαμε αντίπαλοι στη μπιρίμπα! Έχασε φυσικά!!!
10. Εδώ και ενάμιση χρόνο μένω μόνος μου. Ευτυχώς ούτε μαγειρεύω, ούτε πλένω(να 'ναι καλά η μαμά...). Το πατρικό μου βρίσκεται στο διπλανό στενό.
10+1. Ο χειρότερός μου εφιάλτης είναι να είμαι παντρεμένος-χωρισμένος!(Προς Θεού δεν έχω τίποτα με τους συγκεκριμένους ανθρώπους) Γι' αυτό μάλλον και δύσκολα θα παντρευτώ...

Δεν ξέρω ποιός δεν έχει παίξει. Οπότε όποιος θέλει παίζει!

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
Η μπουρμπουλήθρα με κάλεσε να απαντήσω ένα ερωτηματολόγιο...

1. Σεξ :
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

...χωρίς σχόλιο.

2. Ηobby :
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

...όσο ο περιορισμένος, ελεύθερος χρόνος μου το επιτρέπει.

3. Τέχνη :
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

...και τα 2 τα λατρεύω εξίσου!

4. Πολιτικές πεποιθήσεις. :
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτω αλλιώς

...Όλοι τα ίδια σκ@τ@ είναι(με το μπαρδόν).

5. Αγαπημένο μάθημα :
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

...Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική(κατά σειρά προτεραιότητας). Με τη Γεωμετρία, όμως δεν τα πήγαινα ποτέ καλά, οπότε...

6. Αγαπημένο pet :
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

...δεν είχα όμως ποτέ! Αν και το θέλω πολύ...

7. Διακοπές:
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

...καλοκαίρι=παραλίες=θάλασσα

8. Χρώμα :
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

...αφού τα 'παμε βρε! Ηρακλάρα!(κατα τ' άλλα δεν είμαι πορωμένος!!!)

9. Σημείο στο σπίτι :
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

...όλα τα υπόλοιπα μόνο για τις βασικές ανάγκες.

10. Η επόμενη σχέση μου θέλω να κρατήσει :
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

...το καλοκαίρι δεν ενδείκνυται για σχέσεις! Αν και... ποτέ μην λες ποτέ!

Καλώ να παίξουν η Σοφία, η Αννούλα, η moukelis και όποιος άλλος επιθυμεί...

10 σχόλια:

moukelis είπε...

Ωραίο παιχνιδάκι!Με έχουν καλέσει και για το άλλο με τις πληροφορίες,και θα ικανοποιήσω την περιέργειά σας λίαν συντόμως.Ευχαριστώ πολύ Μανολίτο!

Σοφία είπε...

Πάλι άλλαξες ποτό; Δεν σε προλαβαίνω ρε παιδάκι μου!!! Και τι δεν θα δινα να πίναμε ένα ποτό παρέα στο shape!!!
Λοιπόν! Δεν ανέχομαι να με κακολογείς, έτσι ανοιχτά στο blog σου! Μπορώ να το κάνω κι εγώ αν θέλω! Ακούς εκεί έχανα ΕΓΩ στα χαρτιά!!! Μια φορά έγινε και το κάνατε θέμα με τον Μήτσο! Παίρνω τηλέφωνο την Γιάννα και θα σας κανονίσουμε! Άντε, να σε δω με ποιον θα παίζεις φέτος χαρτιά στην παραλία;
Όσο για το δεύτερο παιχνίδι, μου φάνηκε πολύ χαζό, αλλά θα προσπαθήσω να μην σου χαλάσω χατίρι... Ξέρεις ότι κι εγώ δεν λέω εύκολα όχι!!!
Μάκια!!!

manolito είπε...

@moukelis Περιμένω με χαρά να δω τις δικές σου απαντήσεις moukelis μου...
Καλό σου βράδυ!

@Σοφία Κατοχυρώθηκε για φέτος! Τζιν-τόνικ, χωρίς φέτα... Μάλλον όμως ξεχνάς κάτι! Εγώ ήμουν ομάδα με τη Γιάννα ξέρεις... Εσύ κι ο Μήτσος χάσατε... κι όπως φαίνεται από τότε έχασες και τα μυαλά σου!!! Τί σου κάνει ο έρωτας...
Μούκια!!!

Αννα είπε...

Κοίτα που ταιριάζουμε σε πολλά εμεις οι δυο...Καλα το αλλο παιχνιδάκι θα συμφωνησω ειναι λιγο χαζο...Αλλα αντε επειδη ειμαι καλος ανθρωπος θα παιξω...

manolito είπε...

Σας ευχαριστώ και τις δυο σας για τα καλά λόγια βρε! Άκου χαζό! Κόμμα κάνατε; Τέσπα... Ταυράκι είσαι κι εσύ Αννούλα μου, πώς να μην ταιριάζουμε σε πολλά! Ειδικά στο "Ταύρος εν υαλοπωλείο"! ;-)
Φιλιά!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Οχι δεν εισαι πορωμενος, το καταλαβαμε!!1 Χαχαχαχα!!! Ευρωπαικος κινηματογραφος ε? Μεγαλη αγαπη και ιδιαιτερα ο Απολυτος θεος Αλμοδοβαρ.. Πρωτη φορα ακουω καποιον να θελει να γινει οδηγος αστικου λεωφορειου! Μου ακουγεται λιγο κουλο, αλλα ο καθενας με τις προτιμησεις του! Ησουν σουπερ δημοφιλης στο σχολειο απο οτι βλεπω!
Ελπιζω να μην επαιρνες τα λεφτα απο τα παρτι οπως εκανανμ οι δικοι μας προεδροι 15μελους! Σε ευχαριστω που ανταποκριθηκες στη προσκληση! Καλημερα!

VagSiok είπε...

Καλημέρα φίλε..
Πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις..
Βλεπώ κιολας οτι εχουμε αρκετά κοινα.. (και βεβαια δεν εννοώ τον Ηρακλή :-Ρ)

ΥΓ:Εγω περσι το χειμώνα ειχα κολλήσει με τη μπιρίμπα και έπαιζα σχεδον καθε μέρα.. απο τοτε ειπα να μην ξαναπιασω χαρτια στα χερια μου..

Αννα είπε...

Τελικα τελη
Αυγουστου θα ειμαι Ιεραπετρα...

Αννα είπε...

Απαντησα σε προσκληση σου αν και το σκοτωσα λιγο το παιχνιδι!!!

manolito είπε...

@μπουρμπουλήθρα Στον Αλμοδοβαρ δίνω respect! Είναι από τους αγαπημένους μου! Δεν ξέρω πώς μου είχε κολλήσει να γίνω οδηγός. Θυμάμαι όμως ότι κάθε φορά που ανέβαινα στο αστικό ήθελα να κάθομαι δίπλα απο τον οδηγό για να βλέπω τις κινήσεις του!!! Είχα μεγάλες φιλοδοξίες βρε!!! Α, και δεν είμαι πορωμένος είπαμε! Απλά... ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΡΕΕΕΕ! χαχαχαχαχα!!!

@vagsiok Μπορεί να μην είσαι Ηρακλής αλλά ανήκεις σε προσφιλές σωματείο! ;-) Αλλά βλέπω εκτός ότι είσαι κολλημένος με την μπάλα είσαι και με την μπιρίμπα!!! Χεχεχε!

@Άννα Το δολοφώνησες! ...Άλλα δεν πειράζει, αρκεί που έπαιξες! Ετοίμασε τις ρακές κι έρχομαι!!! ;-)