Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Οι 3 ευχές...

Το κολλητάρι μου με κάλεσε σέ ένα ακόμη παιχνίδι. Αντιγράφω από το άρθρο της τους κανόνες. "Βρίσκω λέει ένα τζίνι, το τρίβω και αυτό μου δίνει την δυνατότητα να κάνω τρεις ευχές! Όχι!!! Δεν είναι ένα συνηθισμένο τζίνι, από αυτά που συναντάμε καθημερινά! Είναι εξελιγμένο, ίσως μεταλλαγμένο! Γιατί το λέω αυτό; Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω και τις τρεις ευχές για μένα! Η πρώτη είναι για μένα, η δεύτερη για κάποιον που αγαπώ και η τρίτη για έναν εχθρό μου!" ( Έεεελα Χριστέ!!!)

1η ΕΥΧΗ: Να μου χαρίσεις(στο τζίνι μιλάω...) δύναμη, τόλμη και σοφία(πολλά ζητάω;!!!). Δύναμη για να δέχομαι τα πράγματα που δεν μπορώ ν' αλλάξω, τόλμη για ν' αλλάξω τα πράγματα που μπορώ και σοφία για να διακρίνω τη διαφορά.

2η ΕΥΧΗ: Να δώσεις απλόχερα σ' αυτούς που αγαπώ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ! Κι αν είναι και... πολλά, ακόμα καλύτερα!

3η ΕΥΧΗ: Να χαρίσεις στους εχθρούς μου... υγεία, για να συνεχίσουν να με πληγώνουν. Γιατί... όσο με πληγώνουν, ΤΟΣΟ ΜΕ ΠΟΡΩΝΟΥΝ!!!(Χαχαχαχα)
Καλώ να παίξουν η Αννούλα, η μπουρμπουλήθρα και όποιος άλλος επιθυμεί(και δεν έχει φύγει για διακοπές)...

Με τη σειρά μου να σας χαρίσω ένα τραγουδάκι από τους αγαπημένους JAMES...

Εύχομαι μια ευχάριστη εβδομάδα για όλους...

6 σχόλια:

Αννα είπε...

Ααααα ευχαριστώ!!!Καλά που ήξερες πως ηθελα να παίξω;;;
Θα απαντησω συντομα φίλτατε Μανόλη!!!

Α καλα το Μανολης να ξερεις εγω απο πιτσιρικι το γραφω με ο...
Μη με περασεις και για ανορθογραφη δασκαλααα!!!

Μάκια θαλασσινα

manolito είπε...

Έλα ντε; Πού ήξερα; Περιμένω να δω τις δικές σου ευχές! Πριν την Κυριακή όμως έτσι; Γράψε το "Μανώλης" όπως θες! Εμένα πάντως μ' αρέσει με Ωμέγα... ανορθόγραφη δασκάλα!!! Χιχιχι!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Λοιπόν κοίτα να δεις που η πρώτη ευχή μου θυμίζει πολύ κάτι που το έχω μάθει σαν προσευχή της Γαλήνης.

Αννα είπε...

Πέρνα απο μενα μια βολτα ,επαιξα το παιχνιδάκι...
Μανώωωωωωωωληηηηηηηηηηηη!!!!!

manolito είπε...

@theogr Ίσως και να έχεις δίκιο. Δεν ξέρω αν λέγεται προσευχή της γαλήνης αλλά την έχω ακούσει κάπου και μου άρεσε πολύ!
Καλό βραδάκι...

@Άννα Για να δούμε λοιπόν τις ευχούλες σου...

Σοφία είπε...

Παίρνω τα χρόνια μου πολλά (τι; Δεν ήταν και για μένα;) και φεύγω!
Μάκια καλό μου και να περάσεις καλά!!!