Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

ΠΟΥ 'ΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Σάββατο μεσημέρι... η ώρα για το κλασσικό καφεδάκι έφτασε! Κι όπως κατέβαινα την Αριστοτέλους, κατευθυνόμενος στο γνωστό στέκι, είδα μια παρέα(αγόρια-κορίτσια). Όλοι τους κρατούσαν κι από μια σακούλα. Μόλις είχαν προμηθευτεί από γνωστό ζαχαροπλαστείο τα ξακουστά τσουρέκια και ήταν έτοιμοι να επιβιβαστούν στο λεωφορείο. Μες στην τρελή χαρά ήταν όλοι!!! Και πώς να μην είναι; Είχαν έρθει για την καθιερωμένη πενταήμερη εκδρομή από την Κρήτη! Τί μου θύμησε...
Απρίλιος 1996, πενταήμερη στην Κρήτη... Χανιά, Άγιος Νικόλαος, Μάταλα, Κνωσός, αγορές στα μαγαζιά του Ηρακλείου...




Το τραγούδι αυτό μου θυμίζει την πενταήμερη...
Αφιερωμένο σε όλη την Γ' Λυκείου(1995-1996) του 16ου Λυκείου Θεσ/νίκης

2 σχόλια:

Σοφία είπε...

Τι μου θύμισες τώρα; Μα να είμαστε τόσες μέρες στο ίδιο ξενοδοχείο και να μην το πάρουμε χαμπάρι! Περάσαμε καλά τότε, κουραστικά αλλά καλά!
;-)
Θέλω κι εγώ τσουρακάκι Τερκενλή...
Καλό βράδυ Manolito μου κι εις άλλα με υγεία!

manolito είπε...

Έλα μου ντε! Πάντως όταν πρόκειται για γλυκό τίποτα δεν σου ξεφεύγει... Θα σου στείλω ένα με κάστανο!
Υ.Γ. Μην φας πολύ όμως και μετά δεν σου κάνει το φόρεμα...